HTML

Vajszínü Busz

A blog azért jött létre, hogy a látogatók Körös Volánnal kapcsolatos infókat szerezhessenek, és hogy pozitív/negatív élményeiket megmutathassák a világnak. Társblogunk a www.roppentyu.blog.hu roppentyu@index.hu. Erre a címre írhatjátok meg A Körös Volános élményeiteket.

Friss topikok

  • zoli: Szerintem pedig a legjobb ötlet lenne betemetni. Az embereket úgysem lehet oda kényszeríteni, miko... (2008.02.14. 18:35) Egy elfelejtett aluljáró...
  • Csabai utas: Üdv! Arra lennék kíváncsi, hogy ha esetleg megvalósulna Békéscsabán a Szabadság tér felújítása, ak... (2007.11.10. 13:56) Augusztus 20-i buszos változások Békéscsabán
  • tezslam: Gyűjtöm Mo.-on üzemelelt, üzemelő IK-280 adatait. Szeretnék listát kapni, hogy a Körös Volán megal... (2007.08.22. 21:03) Lcd Tv-t a buszra!

Linkblog

Egy elfelejtett aluljáró...

2007.11.27. 20:08 Szabó

Aki Békéscsabán él vagy csak járt tömegközlekedéssel Csabán, az tudja, hogy a buszpályudvar kocsiállásaira egykor el lehetett jutni a buszok közti szlalom nélkül is. Mégpedig aluljárón. Azaz nem csak egykor, hisz még most is ott áll épségben(?) a föld alatt, csak éppen senki nem használja. Sokszor halottam már, hogy oda én le nem megyek ott drogosok rablók vannak stb., de én csináltam egy tesztet. Azlmúlt 5 napban mind az 5 napon lementem az aluljáróba, és körülnéztem. Egyszer sem volt ott egy lélek sem. Egyépként az aluljárót a 70-es években építették a buszpályaudvarral együtt és hozzá volt még tervezve egy vasút aluljáró is ami több mint 30 év késéssel 2008-2009-re megvalósul. Én úgy gondolom, hogy n e felejtsük el ezt az aluljárót. Egyrészt a buszok közt szambázni baleset-és életveszélyes, másrészt pedig, ha a város látja, hogy az emberek használják az aluljárót, tenni is fog érte, hogy mindenki használhassa.
Ez alatt persze azt értem, hogy nagy szükség lenne a hiányos világítást lecserélni, kifesteni és néhány új padot és természetesen biztonsági kamerát tenni. Hatásos lehetne még ha kezdetben 1-2 hétig lenn állna 2 biztonsági őr, és felszíni átkelőkön csak az kelhessen át aki valóban nem tud lemenni(mozgássérült, babakocsis, ideglenes sérüléssel rendelkező(pl.:törött láb)). Ki kellene táblázni, hogy igeni arra van a lemenet, és nem a járművek közt kell szaladgálni a saját, és a buszok utasai érdekében.
Ez csak az én véleményem, úgy gondolom hogy egy kis fejlesztés(nem kerülne sokba) jobbá tenné a közlekedést, hiszen úgy a buszoknak sem kellene arra figyelni, hogy éppen hol szalad át egy-egy iskolás gyerek vagy hol cammog vagy nagymama.
üdv

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://korosvolan.blog.hu/api/trackback/id/tr24244711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adamik Ádám 2007.12.14. 19:04:41

Szerintem is tenni kéne az aluljáró érdekében!
A múltkor én is lementem de nem volt senki az aluljáróban!Egy kis rendbetétellel biztosan többen mennének az aluljáróba , és nem "szanbáznának" a buszok között.

zoli 2008.02.14. 18:35:40

Szerintem pedig a legjobb ötlet lenne betemetni. Az embereket úgysem lehet oda kényszeríteni, mikor a felszínen, képes fél méter spórolás miatt inkább levágni a járda kanyarulatát a sárban.
süti beállítások módosítása